Email küldés az első 30 napban ActiveCampaign-el

Létrehozta: Zoltan Varga, Módosítva ekkor Fri, Nov 8, 2024 ekkor: 4:56 DE által Zoltan Varga

Új e-mail szolgáltatóra való áttérés hasonló lehet, mint egy új domain bevezetése, ami hatással lehet a keresőmotoros helyezésedre. Bár az átállás nem mindig jár azonnali csökkenéssel, előfordulhat, hogy kezdetben romlik a kézbesíthetőség. Az alábbi tippek segítenek az újraindulásban, és gyorsan helyreállíthatják a küldési teljesítményt.


Mire számíthatsz?

  • Alacsonyabb megnyitási arány: Az új feladóknak időbe telik a hitelesség elnyerése. Az első 30 napban gyakran előfordulhat, hogy az e-mailek egy része a spam mappába kerül.

Gyakori hibák

  1. Nem aktív kapcsolatok reaktiválása: Ügyelj arra, hogy az adatok pontosan kerüljenek átvitelre, hogy ne keveredjenek össze a leiratkozott vagy inaktív kontakok.
  2. Túl gyors küldés: Ne küldj túl sok e-mailt túl hamar. Az új feladókat, napi néhány ezer e-mail küldésére korlátozhatják. A fokozatos küldés segít a jó feladói hírnév kialakításában.


A fiók bemelegítésének a menete

  1. Kapcsolatlista méretének meghatározása:

    • Ha kevesebb, mint 50,000 kontaktod van, küldj az első hetekben csak a legaktívabb kontakjaidnak.
    • Ha nagyobb listád van, fokozatosan kell emelni a küldési mennyiséget egy 30 napos bemelegítési terv szerint:
    • 1. hét: legfeljebb napi 25,000
    • 2. hét: legfeljebb napi 50,000
    • 3. hét: legfeljebb napi 75,000
    • 4. hét: legfeljebb napi 100,000
    • 5. hét: teljes lista

  2. Aktív kontaktra fókuszálás: Kezdj a legaktívabb kontaktokkal – azokkal, akik az elmúlt 30-90 napban nyitották meg az e-mailjeidet vagy vásároltak. Ez segít a jó megnyitási arány növelésében, és elkerülöd a hideg címek küldését, ami árthat a hírnevednek.

Kockázatosabb melegítés

Ha gyorsabb bemelegítési folyamatra van szükséged, fokozott figyelmet kell fordítanod a következőkre:

  • Spam panaszok, visszapattanások, leiratkozások és alacsony nyitási arány figyelése.
  • Probléma esetén lépj vissza egy korábbi küldési mennyiséghez, és kerülje a nagy listáknál a küldését inaktív címekre.

Gyorsított melegítési példa

  • 1. nap: 50 legaktívabb kontakt
  • 2. nap: 100 aktív kontakt
  • ...és így tovább, a létszámot fokozatosan duplázva.

Extra tanácsok

  • Domain név és márka konzisztencia: Használd ugyanazt a feladói e-mail címet, mint korábban, és tartsd fenn a márkakonzisztenciát.
  • DKIM és DMARC beállítása: 2024 februárjától szükséges hitelesítési követelmények a Gmail és Yahoo-nál.
    Ezeket a küldés előtt mindenképpen be kell állítani a Settings > Advanced fül alatt a Sending Domain szekcióban.
  • Kiegészítő leiratkozási link: Használj egy extra leiratkozási linket az e-mailek tetején, hogy a címzettek könnyebben leiratkozhassanak, és elkerüljék a spamjelölést.

Az első 30 napban természetes a teljesítmény csökkenése, de a fenti lépéseket követve a kézbesíthetőség stabilizálódik.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani