A Kampány Naptár használata az ActiveCampaign-ben
Létrehozta: Zoltan Varga, Módosítva ekkor Wed, Nov 6, 2024 ekkor: 11:38 DE által Zoltan Varga
Az ActiveCampaign Kampány Naptára egy naptár nézetben jeleníti meg az összes e-mail kampányodat, így egy szempillantás alatt láthatod a múltbeli, jelenlegi és jövőbeni kampányokat. Ez segíthet az ügyfelekkel való interakciók gyakoriságának megtekintésében és a jövőbeli kampányok megtervezésében.
A Kampány Naptár nézetben létrehozhatsz új kampányokat dátum alapján, szerkesztheted az ütemezett kampányokat, és megnézheted a korábbi kampányok jelentéseit.
Fontos megjegyzések
- A Kampány Naptár csak a Standard és A/B teszt kampányokat jeleníti meg.
- Az elérhető hónapok és adatok attól függenek, hogy milyen ActiveCampaign csomagod van:
- Starter csomag: csak az aktuális és a következő hónap adatai
- Plus, Professional és Enterprise csomagok: az összes hónap adatai
A Kampány Naptár elérése
A Kampány Naptár megjeleníti az elkészült, ütemezett és ütemezett dátummal rendelkező piszkozat kampányokat. Az ütemezés nélküli piszkozatok továbbra is a listanézetben láthatók.
- Kattints a Kampányok menüpontra a bal oldalon.
- A Kampányok áttekintése oldalon kattints a Naptár fülre.
- Itt a legördülő szűrőkkel szűrheted a naptárat hónap, hét vagy nap, illetve címke vagy lista alapján.
A Kampány Naptár kezelése
A hét kezdő napjának beállítása
- Kattints a naptár jobb felső sarkában található fogaskerék ikonra.
- Válaszd a „Hét kezdete” legördülő menüt.
- Válaszd ki a hét kívánt kezdőnapját.
Szűrők
A legördülő szűrők segítségével szűrheted a naptár dátumát hónap, hét vagy nap, illetve címke vagy lista alapján.
Kampány küldése a legjobb napon és időpontban
A Kampány Naptár segít meghatározni a legjobb napot és időpontot a kampány küldésére:
- A hónap nézet megmutatja a legjobb küldési napot egy „jó, jobb, legjobb” rangsor alapján.
- A hét vagy nap nézet megmutatja a legjobb napot és időpontot.
A legjobb küldési nap és időpont beállításához kapcsold be a „Legjobb küldési nap megjelenítése” kapcsolót a naptár jobb felső sarkában. Ez a funkció akkor aktiválódik, ha az elmúlt 30 napban az átlagos megnyitási arány meghaladta a 10%-ot.
Új kampány létrehozása a Kampány Naptárban
- A Kampány Naptárban kattints a mai vagy egy jövőbeli dátumra.
- A „Kampány ütemezése” ablakban:
- Írd be a kampány nevét.
- Válaszd ki a kampány típusát (csak Standard és A/B teszt elérhető).
- Állítsd be a küldési dátumot és időpontot.
- Kattints a „Tovább” gombra.
- Készítsd el a kampányt, majd kattints a jobb felső sarokban található „Befejezés” gombra a kampány ütemezéséhez vagy küldéséhez.
„Ütemezett” vagy „Piszkozat” kampány szerkesztése
- A Kampány Naptárban kattints egy „Ütemezett” vagy „Piszkozat” kampányra.
- A Kampány áttekintő oldal megnyílik, ahol szerkesztheted a kampányt.
„Küldött” kampányok megtekintése, előnézete és újraküldési lehetőségek
A Kampány Naptárban kattints egy „Küldött” kampányra.
Egy „Kampány részletek” modál jelenik meg az alábbi információkkal:
- A kampány előnézete
- A küldési lista vagy szegmens
- A „Feladó” e-mail címe
- A tárgy, kampány típus és feladó
- A küldés befejezésének időpontja
A kampány jelentés megtekintéséhez kattints a Jelentés megtekintése gombra.
A kampány újraküldéséhez válaszd az Újraküldési lehetőségek gombot.
Ez a naptár segítséget nyújt a kampányok tervezésében és optimalizálásában a legjobb időpontok kiválasztásával, valamint lehetővé teszi a korábbi kampányok eredményeinek áttekintését és szükség esetén újraküldését.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani