A Kampány Naptár használata az ActiveCampaign-ben

Létrehozta: Zoltan Varga, Módosítva ekkor Wed, Nov 6, 2024 ekkor: 11:38 DE által Zoltan Varga

Az ActiveCampaign Kampány Naptára egy naptár nézetben jeleníti meg az összes e-mail kampányodat, így egy szempillantás alatt láthatod a múltbeli, jelenlegi és jövőbeni kampányokat. Ez segíthet az ügyfelekkel való interakciók gyakoriságának megtekintésében és a jövőbeli kampányok megtervezésében.


A Kampány Naptár nézetben létrehozhatsz új kampányokat dátum alapján, szerkesztheted az ütemezett kampányokat, és megnézheted a korábbi kampányok jelentéseit.


Fontos megjegyzések

  • A Kampány Naptár csak a Standard és A/B teszt kampányokat jeleníti meg.
  • Az elérhető hónapok és adatok attól függenek, hogy milyen ActiveCampaign csomagod van:
    • Starter csomag: csak az aktuális és a következő hónap adatai
    • Plus, Professional és Enterprise csomagok: az összes hónap adatai


A Kampány Naptár elérése

A Kampány Naptár megjeleníti az elkészült, ütemezett és ütemezett dátummal rendelkező piszkozat kampányokat. Az ütemezés nélküli piszkozatok továbbra is a listanézetben láthatók.

  1. Kattints a Kampányok menüpontra a bal oldalon.
  2. A Kampányok áttekintése oldalon kattints a Naptár fülre.
  3. Itt a legördülő szűrőkkel szűrheted a naptárat hónap, hét vagy nap, illetve címke vagy lista alapján.


A Kampány Naptár kezelése

A hét kezdő napjának beállítása

  1. Kattints a naptár jobb felső sarkában található fogaskerék ikonra.
  2. Válaszd a „Hét kezdete” legördülő menüt.
  3. Válaszd ki a hét kívánt kezdőnapját.


Szűrők

A legördülő szűrők segítségével szűrheted a naptár dátumát hónap, hét vagy nap, illetve címke vagy lista alapján.


Kampány küldése a legjobb napon és időpontban

A Kampány Naptár segít meghatározni a legjobb napot és időpontot a kampány küldésére:

  • A hónap nézet megmutatja a legjobb küldési napot egy „jó, jobb, legjobb” rangsor alapján.
  • A hét vagy nap nézet megmutatja a legjobb napot és időpontot.

A legjobb küldési nap és időpont beállításához kapcsold be a „Legjobb küldési nap megjelenítése” kapcsolót a naptár jobb felső sarkában. Ez a funkció akkor aktiválódik, ha az elmúlt 30 napban az átlagos megnyitási arány meghaladta a 10%-ot.


Új kampány létrehozása a Kampány Naptárban

  1. A Kampány Naptárban kattints a mai vagy egy jövőbeli dátumra.
  2. A „Kampány ütemezése” ablakban:
    • Írd be a kampány nevét.
    • Válaszd ki a kampány típusát (csak Standard és A/B teszt elérhető).
    • Állítsd be a küldési dátumot és időpontot.
    • Kattints a „Tovább” gombra.
  3. Készítsd el a kampányt, majd kattints a jobb felső sarokban található „Befejezés” gombra a kampány ütemezéséhez vagy küldéséhez.


„Ütemezett” vagy „Piszkozat” kampány szerkesztése

  1. A Kampány Naptárban kattints egy „Ütemezett” vagy „Piszkozat” kampányra.
  2. A Kampány áttekintő oldal megnyílik, ahol szerkesztheted a kampányt.


„Küldött” kampányok megtekintése, előnézete és újraküldési lehetőségek

  1. A Kampány Naptárban kattints egy „Küldött” kampányra.

  2. Egy „Kampány részletek” modál jelenik meg az alábbi információkkal:

    • A kampány előnézete
    • A küldési lista vagy szegmens
    • A „Feladó” e-mail címe
    • A tárgy, kampány típus és feladó
    • A küldés befejezésének időpontja
  3. A kampány jelentés megtekintéséhez kattints a Jelentés megtekintése gombra.

  4. A kampány újraküldéséhez válaszd az Újraküldési lehetőségek gombot.



Ez a naptár segítséget nyújt a kampányok tervezésében és optimalizálásában a legjobb időpontok kiválasztásával, valamint lehetővé teszi a korábbi kampányok eredményeinek áttekintését és szükség esetén újraküldését.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani