Hogyan működik a kontakt- / kapcsolatkezelés az ActiveCampaign-ben?

Létrehozta: Zoltan Varga, Módosítva ekkor Sun, Nov 3, 2024 ekkor: 3:19 DE által Zoltan Varga

Az ActiveCampaign különféle kontaktkezelési funkciókat kínál, amelyek megkönnyítik a kapcsolatok kezelését és szervezését. Az alábbiakban megismerheted a kontaktkezelési funkciók főbb típusait, példákat arra, mikor használhatod ezeket, és hogy hol találod meg őket a fiókodban.


Mi az a kontakt?

A kontakt egy egyedi e-mail cím, és ez az egyetlen szükséges információ ahhoz, hogy létrehozz egy kontaktot. Egy e-mail cím akkor is csak egy kontaktot jelent, ha több listára is fel van iratkozva. Csak az aktív kontaktokat számolja a rendszer, tehát az inaktív vagy visszapattant e-mail címek nem növelik a kontaktok számát.


Mi az a Kontaktáttekintő?

Ez az oldal, amit a bal oldali menüben a „Contacts” / "Kapcsolatok" gombra kattintva érhetsz el. Itt böngészheted, szűrheted és szerkesztheted a kontaktokat, valamint tömeges szerkesztéseket is végrehajthatsz. Ha egy kontaktra kattintasz, megnyílik annak egyedi Kontaktlapja.




Mi az a Kontaktlap?

A Kontaktlapon gyűjtheted és rendszerezheted a kontakt összes adatát. Itt szerkesztheted az információkat, feliratkoztathatod vagy leiratkoztathatod listákról, elindíthatsz és leállíthatsz automatizációkat, valamint hozzáadhatsz vagy eltávolíthatsz címkéket. Továbbá itt láthatod a kontakt legutóbbi aktivitásait, létrehozhatsz feladatokat és jegyzeteket is.



Szűrés, rendezés és oszlopok beállítása

A Kontaktáttekintő oldalon szűrheted és rendezheted a kontaktokat különböző szempontok szerint, például lista alapján, címkék szerint vagy a státuszuk alapján (megerősített, megerősítetlen, leiratkozott vagy visszapattant).



Keresés

Ha egy konkrét kontaktot keresel, hogy frissítsd az adatait, listáról leiratkoztasd vagy automatizációhoz hozzáadd, a jobb felső sarokban található keresősávban név vagy e-mail cím alapján kereshetsz.



Haladó keresés

A Haladó keresés funkcióval feltételek alapján találhatsz meg csoportokat. Például keresheted azokat a kontaktokat, akik megnéztek egy bizonyos terméket az oldaladon, vagy egy adott helyen élnek. Az egyszer elmentett keresési feltételeket később gyorsan előhívhatod.



Tömeges szerkesztő

A Tömeges szerkesztő funkcióval időt takaríthatsz meg a kontaktok csoportos kezelésében. Egyszerre több kontaktra is alkalmazhatsz módosításokat, például:

  • Feliratkoztatás vagy leiratkoztatás listákról
  • Automatizációk hozzáadása vagy eltávolítása
  • Címkék hozzáadása vagy eltávolítása
  • Mezők frissítése



Címkék kezelése

A címkék segítségével csoportosíthatod és rendszerezheted a kontaktokat. A Címkék kezelése funkcióban létrehozhatod és szerkesztheted a címkéket, egyesítheted a duplikátumokat és leírást adhatsz meg, amiben kifejted a címke célját, hogy később is emlékezz rá.


Egyéni kontaktmezők

Az egyéni kontaktmezők lehetőséget adnak arra, hogy több információt tárolj a kontaktról az alapértelmezett mezők mellett. Ezeket különböző típusú adatokat tároló mezőként hozhatod létre, és rugalmasan testre szabhatod őket.



Kontakt pontozás

A kontakt pontozás egy számszerű érték, amely a kontakt érdeklődését és elkötelezettségét jelzi. Segít priorizálni a leadeket, így a pontszám alapján különbözőképpen kezelheted a kontaktokat.


Adatbázis szinkronizálás

Az Adatbázis szinkronizálás funkcióval gyorsan importálhatod a kontaktokat MySQL, MSSQL vagy PostGreSQL adatbázisból.


Kizárások kezelése

Lehetőség van bizonyos e-mail címek kizárására a küldésből, például ha egy adott domainről rossz minőségű kontaktek érkeznek. A Kizárások kezelése funkcióval megadhatod ezeket a címeket, így nem kapnak e-maileket.


Elkötelezettség kezelő

Ez az eszköz leiratkoztatja azokat a kontaktokat, akik nem mutatnak érdeklődést, így javítva az e-mail listák minőségét és növelve a megnyitási arányt.


Lista Tisztító

A Lista Tisztító eszközzel törölheted a nem kívánt kontaktokat a listáról, például azokat, akiknek az e-mailje visszapattant vagy leiratkoztak.

Ezekkel az eszközökkel hatékonyan és egyszerűen kezelheted a kontaktokat, így optimalizálhatod marketing tevékenységedet.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani