1) Feliratkozóid
1.1) Engedély szükséges
Amikor feliratkozókat gyűjtesz, biztosítanod kell, hogy tudják, e-maileket fogsz küldeni nekik, és azt is, hogy milyen gyakran számíthatnak e-mailekre. Ezzel az előzetes tájékoztatással csökkentheted a visszapattanások, leiratkozások és panaszok arányát.
1.2) Meglévő feliratkozók importálása
Szolgáltatásunkon keresztül importálhatod meglévő feliratkozóidat anélkül, hogy további opt-in folyamatra lenne szükség. Az importált feliratkozóknak azonban korábban már hozzájárulásukat kellett adniuk ahhoz, hogy e-maileket kapjanak tőled. Olyan feliratkozókat, akik nem közvetlenül kértek e-maileket tőled, nem lehet importálni.
1.3) Fizetett, bérelt, kölcsönzött listák stb.
Nem engedélyezzük semmilyen fizetett, bérelt vagy kölcsönzött lista használatát. Ha nem kaptál közvetlen engedélyt a feliratkozóktól, hogy e-maileket küldj nekik, nem használhatod a szolgáltatásunkat ezekre a listákra.
1.4) Offline gyűjtött feliratkozók használata
Minden egyes feliratkozótól közvetlen engedéllyel kell rendelkezned ahhoz, hogy e-maileket küldhess nekik, beleértve az offline módon megszerzett e-maileket is. Ha offline kérsz feliratkozást (például papíron), dokumentált bizonyítékkal kell rendelkezned arról, hogy a feliratkozók engedélyezték az e-mailek küldését. Fontos megjegyezni, hogy egy névjegykártya megszerzése nem minősül érvényes feliratkozásnak.
2) Az e-mail tartalma
2.1) Nem engedélyezett tartalomtípusok
Bizonyos tartalomtípusok nem engedélyezettek az e-mail marketing szolgáltatásunkban, ide tartoznak (de nem kizárólag):
- Pornográfia
- Szexuálisan explicit tartalmak
- Illegális szerek vagy áruk
- Szerencsejáték
- Étrend-kiegészítők
- Gyógyszerek és online vásárlásuk
- Otthoni munka, piramisjátékok
- Gyors meggazdagodási lehetőségek
- Internetes hitelek, gyors kölcsönök
- Férfiasságot növelő termékek
- Kísérő és társkereső szolgáltatások
Ezeknek a tartalmaknak nincs helyük szolgáltatásunkban, mivel célunk a biztonságos e-mail környezet fenntartása.
2.2) Leiratkozási link
Minden elküldött e-mailben kötelező leiratkozási linket biztosítani. Ez segít abban, hogy megfeleljünk az e-mail küldési törvényeknek. Szolgáltatásunk automatikusan hozzáadja a leiratkozási linket az e-mailekhez, amennyiben az nem került külön beállításra.
2.3) Küldő információ (fizikai cím)
Minden e-mailben fel kell tüntetni egy teljes és valós fizikai címet. A címnek a küldő személy vagy cég valódi címének kell lennie. A cím beállítása a listák szintjén történhet (ActiveCampaign fiókba bejelentkezve ezt megteheted a Listák > Szerkesztés menüpont alatt).
3) Küldési gyakorlatok és eredmények
3.1) Magas visszapattanási arány
Ha kampányod magas visszapattanási arányt ér el, az annak jele lehet, hogy nem rendelkezel közvetlen engedéllyel a feliratkozóktól, vagy hogy az adatgyűjtési folyamat nem felel meg az irányelveinknek. Az abnormálisan magas visszapattanási arányú fiókokat felülvizsgálhatjuk.
3.2) Magas leiratkozási arány
Folyamatosan figyeljük kampányaid leiratkozási arányát. Azok a fiókok, amelyek rendkívül magas leiratkozási arányt mutatnak, felülvizsgálat alá kerülhetnek. Javasoljuk, hogy figyelj arra, hogy a feliratkozók tudják, milyen típusú és gyakoriságú e-mailekre számíthatnak.
3.3) Magas panaszarány
Kapcsolatot ápolunk a nagyobb internetszolgáltatókkal (ISP-k) a magas kézbesíthetőség érdekében, és elemzési adatokat gyűjtünk a panaszokról. Azok a fiókok, amelyeknél az átlagosnál magasabb panaszarány fordul elő, felülvizsgálatot kapnak. A szigorú panaszkezelési eljárásaink segítenek biztosítani, hogy a valódi és alacsony panaszarányú felhasználók kiváló kézbesítési arányokat élvezhessenek.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani