A Deep Data integrációval szinkronizált információk

Létrehozta: Zoltan Varga, Módosítva ekkor Fri, Nov 22, 2024 ekkor: 2:19 DE által Zoltan Varga

A Deep Data integrációk lehetővé teszik, hogy az összekapcsolt e-kereskedelmi boltodból származó adatokat automatikusan importáljuk az ActiveCampaign-fiókodba, amikor egy kontakt létrejön. Ezek az adatok a kontakt profilján jelennek meg, és lehetőséget nyújtanak célzott kampányok, szegmentálások és automatizációk létrehozására.


Szinkronizált adatok

Amikor egy kontakt létrejön az ActiveCampaign-fiókodban egy Deep Data integráción keresztül, a következő mezők kerülnek importálásra a csatlakoztatott webáruházból:

  • Termék neve
  • Termékkategória vagy Termékgyűjtemény (Shopify esetén)
  • Termék ID
  • Rendelés dátuma
  • Rendelés összege
  • Rendelés pénzneme
  • Szállítási mód

Fontos: Ezeket az adatokat az integráció biztosítja, és nem módosíthatók. Nem jelennek meg a "Mezők kezelése" oldalon az ActiveCampaign-fiókodban. Ezek az információk a Deep Data integráció részét képezik, módosításra egy rendelés újraszinkronizálással van lehetőség.


Kontaktprofilon megjelenő adatok

Egy Deep Data integrációval szinkronizált kontakt profiloldalán az alábbi összesített információk láthatók:

  • Teljes bevétel (Total Revenue)
  • Összes rendelés (Total Orders)
  • Összes termék (Total Products)

Minden egyes rendelés esetén pedig a következő adatok jelennek meg:

  • Rendelési szám (Order Number)
  • Rendelés dátuma (Order Date)
  • Rendelés összege (Order Total)
  • Pénznem (Currency)
  • Termék(ek) (Products)

Megjegyzés: A Termékkategória/Termékgyűjtemény (Shopify) és a Termék ID nem jelennek meg a kontakt profiloldalán az összesítőben. Ugyanakkor szegmentálásnál / automatizálásnál ezek az adatok elérhetőek és szabadon használhatóak.


Új szegmentálási lehetőségek

A szinkronizációval új szegmentálási opciók válnak elérhetővé a szegmentáló eszközben, mint például:

  • Teljes bevétel
  • Összes rendelés
  • Összes termék
  • Utolsó rendelés összege, pénzneme, szállítási módja
  • Utolsó megrendélésen található termék neve, kategóriája/gyűjteménye (Shopify)
  • Rendelés dátuma és időpontja
  • Termék neve, kategóriája/gyűjteménye (Shopify)
  • Szállítási mód
  • Termék ID

Ezekkel a mezőkkel feltételeket hozhatsz létre az automatizációidban, feltételes tartalmat adhatsz kampányaidhoz, célokat állíthatsz be, szegmentált listákat hozhatsz létre, és még sok más hasznos folyamatot van lehetőséged építeni ezek segítségével.


MezőKontakt adatlapján megjelnikSzegmentáláshoz használható eszköz
Teljes bevételIgenIgen
Összes rendelésIgenIgen
Összes termékIgenIgen
Rendelés összegeIgenNem
Szállítási módNemIgen
PénznemIgenIgen
Termék(ek)IgenIgen (Termék név)
Termék IDNemIgen
Termékkategória vagy GyűjteményNemIgen
Utolsó rendelés összegeIgenIgen
Utolsó rendelés pénznemeIgenIgen
Utolsó rendelés szállítási módNemIgen
Utolsó rendelés termékszámNemIgen
Utolsó termék IDNemIgen
Utolsó termékkategória/gyűjteményNemIgen
Rendelés dátumaIgenIgen
Rendelés időpontjaIgenIgen


Hogyan és hol használhatod?

  • Automatizációkban "If/Else" feltételek létrehozása. Lehetőséged van az automata folyamatban a felhasználókat a fenti információk alapján különböző ágakra terelni és más-más folyamatokon elindítani őket.
  • Feltételes tartalom hozzáadása a kampányokhoz. Például, ha a levél törzsszövege minden esetben azonos, nem kell több tucat különböző emailt létrehozni, a különböző termékekre vagy termékkategóriára, hiszen van lehetőség a levélben található tartalmi blokkok kondícionálására a fenti szegmentálási információk alapján.
  • Pontszámok frissítése (lead/contact score)
  • Célzott kampányok küldése szegmentált listákra
  • Split Test automatizációk létrehozása


A Deep Data integrációval szinkronizált adatok lehetővé teszik, hogy még relevánsabb és személyre szabottabb e-mail kampányokat hozz létre, maximalizálva az elköteleződést és a konverziót.



Próbáld ki te is 14 napig ingyenesen az ActiveCampaignt!
Igényeld most a kötelezettségmentes, 14 napos próbát. Aztán ha megtetszik, válts fizetős csomagra és az egyéb extrák mellett zsebeld be a 2 órányi ajándék kivitelezést is 70.000 Ft érdekében.
Kattints ide: https://ac.funnelflow.hu/probald-ki-ingyen/





Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani