A Deep Data integrációk lehetővé teszik, hogy az összekapcsolt e-kereskedelmi boltodból származó adatokat automatikusan importáljuk az ActiveCampaign-fiókodba, amikor egy kontakt létrejön. Ezek az adatok a kontakt profilján jelennek meg, és lehetőséget nyújtanak célzott kampányok, szegmentálások és automatizációk létrehozására.
Szinkronizált adatok
Amikor egy kontakt létrejön az ActiveCampaign-fiókodban egy Deep Data integráción keresztül, a következő mezők kerülnek importálásra a csatlakoztatott webáruházból:
- Termék neve
- Termékkategória vagy Termékgyűjtemény (Shopify esetén)
- Termék ID
- Rendelés dátuma
- Rendelés összege
- Rendelés pénzneme
- Szállítási mód
Fontos: Ezeket az adatokat az integráció biztosítja, és nem módosíthatók. Nem jelennek meg a "Mezők kezelése" oldalon az ActiveCampaign-fiókodban. Ezek az információk a Deep Data integráció részét képezik, módosításra egy rendelés újraszinkronizálással van lehetőség.
Kontaktprofilon megjelenő adatok
Egy Deep Data integrációval szinkronizált kontakt profiloldalán az alábbi összesített információk láthatók:
- Teljes bevétel (Total Revenue)
- Összes rendelés (Total Orders)
- Összes termék (Total Products)
Minden egyes rendelés esetén pedig a következő adatok jelennek meg:
- Rendelési szám (Order Number)
- Rendelés dátuma (Order Date)
- Rendelés összege (Order Total)
- Pénznem (Currency)
- Termék(ek) (Products)
Megjegyzés: A Termékkategória/Termékgyűjtemény (Shopify) és a Termék ID nem jelennek meg a kontakt profiloldalán az összesítőben. Ugyanakkor szegmentálásnál / automatizálásnál ezek az adatok elérhetőek és szabadon használhatóak.
Új szegmentálási lehetőségek
A szinkronizációval új szegmentálási opciók válnak elérhetővé a szegmentáló eszközben, mint például:
- Teljes bevétel
- Összes rendelés
- Összes termék
- Utolsó rendelés összege, pénzneme, szállítási módja
- Utolsó megrendélésen található termék neve, kategóriája/gyűjteménye (Shopify)
- Rendelés dátuma és időpontja
- Termék neve, kategóriája/gyűjteménye (Shopify)
- Szállítási mód
- Termék ID
Ezekkel a mezőkkel feltételeket hozhatsz létre az automatizációidban, feltételes tartalmat adhatsz kampányaidhoz, célokat állíthatsz be, szegmentált listákat hozhatsz létre, és még sok más hasznos folyamatot van lehetőséged építeni ezek segítségével.
Mező | Kontakt adatlapján megjelnik | Szegmentáláshoz használható eszköz |
---|---|---|
Teljes bevétel | Igen | Igen |
Összes rendelés | Igen | Igen |
Összes termék | Igen | Igen |
Rendelés összege | Igen | Nem |
Szállítási mód | Nem | Igen |
Pénznem | Igen | Igen |
Termék(ek) | Igen | Igen (Termék név) |
Termék ID | Nem | Igen |
Termékkategória vagy Gyűjtemény | Nem | Igen |
Utolsó rendelés összege | Igen | Igen |
Utolsó rendelés pénzneme | Igen | Igen |
Utolsó rendelés szállítási mód | Nem | Igen |
Utolsó rendelés termékszám | Nem | Igen |
Utolsó termék ID | Nem | Igen |
Utolsó termékkategória/gyűjtemény | Nem | Igen |
Rendelés dátuma | Igen | Igen |
Rendelés időpontja | Igen | Igen |
Hogyan és hol használhatod?
- Automatizációkban "If/Else" feltételek létrehozása. Lehetőséged van az automata folyamatban a felhasználókat a fenti információk alapján különböző ágakra terelni és más-más folyamatokon elindítani őket.
- Feltételes tartalom hozzáadása a kampányokhoz. Például, ha a levél törzsszövege minden esetben azonos, nem kell több tucat különböző emailt létrehozni, a különböző termékekre vagy termékkategóriára, hiszen van lehetőség a levélben található tartalmi blokkok kondícionálására a fenti szegmentálási információk alapján.
- Pontszámok frissítése (lead/contact score)
- Célzott kampányok küldése szegmentált listákra
- Split Test automatizációk létrehozása
A Deep Data integrációval szinkronizált adatok lehetővé teszik, hogy még relevánsabb és személyre szabottabb e-mail kampányokat hozz létre, maximalizálva az elköteleződést és a konverziót.
Próbáld ki te is 14 napig ingyenesen az ActiveCampaignt! Igényeld most a kötelezettségmentes, 14 napos próbát. Aztán ha megtetszik, válts fizetős csomagra és az egyéb extrák mellett zsebeld be a 2 órányi ajándék kivitelezést is 70.000 Ft érdekében. Kattints ide: https://ac.funnelflow.hu/probald-ki-ingyen/
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani